Obiektywy do bezlusterkowców (Panasonic, NISI, Irix, Venus Optics)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: Micro 4/3
Lekki i poręczny teleobiektyw typu zoom dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Sprawdzi się w fotografii portretowej, sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Sony E. Cechą, która go wyróżnia, jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o niemalże zerowej dystorsji, który pokrywa sensor pełnoklatkowy i zapewnia kąt widzenia 130,4° i światłosiłę f/2.8. Mobilna konstrukcja wykorzystuje 2 szkła asferyczne i 3 szkła ED, ważąc przy tym tylko 420 g. Jest to pierwszy obiektyw z systemem AF wśród modeli Laowa.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw portretowy o specjalnej konstrukcji z 2 przysłonami i elementem apodyzacyjnym, co pozwala na kreatywną pracę z głębią ostrości. Wykorzystuje m.in. 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji i 1 element o wysokim współczynniku załamania światła. Metalowa obudowa gwarantuje dużą wytrzymałość.
Obiektyw o niemalże zerowej dystorsji, który pokrywa sensor pełnoklatkowy i zapewnia kąt widzenia 130,4° i światłosiłę f/2.8. Mobilna konstrukcja wykorzystuje 2 szkła asferyczne i 3 szkła ED, ważąc przy tym tylko 420 g. Jest to pierwszy obiektyw z systemem AF wśród modeli Laowa.
Obiektyw Laowa 4 mm f/2,8 Fisheye zapewnia wyjątkowe pole widzenia wynoszące 210 stopni i może tworzyć obrazy o okrągłym polu widzenia (dla aparatów MFT). Dzięki temu możliwe jest stworzenie zdjęć panoramicznych 360 stopni na podstawie tylko 2-3 zdjęć. Obiektyw jest przy tym niezwykle kompaktowy - waży zaledwie 135 g.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Nikon Z (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Obiektyw o konstrukcji opartej na modelu Irix 30 mm Cine, która sprawia, że świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada uszczelnioną i wzmocnioną konstrukcję zapewniającą swobodną pracę w wymagającym środowisku. Oferuje znakomitą jakość obrazu dzięki zaawansowanej budowie obejmującej 13 elementów w 11 grupach, 11-listkową przysłonę i ultra niski poziom zniekształceń.
Obiektyw o konstrukcji opartej na modelu Irix 30 mm Cine, która sprawia, że świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada uszczelnioną i wzmocnioną konstrukcję zapewniającą swobodną pracę w wymagającym środowisku. Oferuje znakomitą jakość obrazu dzięki zaawansowanej budowie obejmującej 13 elementów w 11 grupach, 11-listkową przysłonę i ultra niski poziom zniekształceń.
Dzięki NISI 15 mm F 4.0 możesz zapewnić sobie naprawdę szerokie pole widzenia. To znakomity obiektyw do fotografii krajobrazowej, astronomicznej, architektury czy wnętrz. Posiada 10-listkową przysłonę, która zapewnia znakomity efekt bokeh i świetną plastykę obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 1 asferyczny element i 2 o ekstra-niskiej dyspersji.
Dzięki NISI 15 mm F 4.0 możesz zapewnić sobie naprawdę szerokie pole widzenia. To znakomity obiektyw do fotografii krajobrazowej, astronomicznej, architektury czy wnętrz. Posiada 10-listkową przysłonę, która zapewnia znakomity efekt bokeh i świetną plastykę obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 1 asferyczny element i 2 o ekstra-niskiej dyspersji.
Dzięki NISI 15 mm F 4.0 możesz zapewnić sobie naprawdę szerokie pole widzenia. To znakomity obiektyw do fotografii krajobrazowej, astronomicznej, architektury czy wnętrz. Posiada 10-listkową przysłonę, która zapewnia znakomity efekt bokeh i świetną plastykę obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 1 asferyczny element i 2 o ekstra-niskiej dyspersji.
Promocja
Obiektyw NISI 15 mm f/4 Sony E
Dzięki NISI 15 mm F 4.0 możesz zapewnić sobie naprawdę szerokie pole widzenia. To znakomity obiektyw do fotografii krajobrazowej, astronomicznej, architektury czy wnętrz. Posiada 10-listkową przysłonę, która zapewnia znakomity efekt bokeh i świetną plastykę obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 1 asferyczny element i 2 o ekstra-niskiej dyspersji.
Obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych 12-60 mm oraz dużej jasności F/2,8-4. Popularny zakres ogniskowych w połączeniu z wysokiej klasy optyką sprawia, że jest to model niemal obowiązkowy dla każdego posiadacza aparatu z matrycą micro 4/3. Uniwersalności zastosowań dodaje wbudowana stabilizacja obrazu doceniana zwłaszcza przez osoby zajmujące się filmowaniem.
Uniwersalny teleobiektyw o zakresie ogniskowych 50-200 mm (odpowiednik 100-400 mm dla formatu 35 mm). Znajdzie zastosowanie w fotografii przyrodniczej, sportowej czy portretowej. Szybki i celny układ automatycznego ustawiania ostrości pozwoli Ci na fotografowanie dynamicznej akcji, a stabilizacja obrazu POWER O.I.S. wspomaga pracę z długimi ogniskowymi, dodatkowo umożliwiając wydłużenie czasu naświetlania po zmierzchu.
Szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy o zakresie ogniskowych od 8-18 mm. Znajdzie zastosowanie w fotografii krajobrazu, architektury i fotoreportażu. Szybki i celny układ automatycznego ustawiania ostrości pozwoli Ci na fotografowanie dynamicznej akcji, a zaawansowana konstrukcja optyczna zagwarantuje wysoką jakość obrazu.
LUMIX G X VARIO 45-175 mm f/4.0-f/5.6 ASPH. POWER O.I.S. to uniwersalny teleobiektyw o zmiennej ogniskowej dedykowany do współpracy z aparatami systemu micro 4/3. Sprawdzi się w fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Dzięki płynnej zmianie ogniskowej docenią go osoby zajmujące się filmowaniem. Wbudowana stabilizacja zwiększy mobilność pozwalając na fotografowanie bez statywu.
Zgodny ze standardem Mikro Cztery Trzecie, przedstawiciel nowej marki premium X, obiektyw zapewniający doskonałą jakość obrazu. Zastosowany w obiektywie wewnętrzny, wielosiłownikowy, pływający system ustawiania ostrości, sterujący poprzez indywidualne napędy niezależnie trzema grupami soczewek, umożliwił ograniczenie zarówno rozmiarów, jak i masy urządzenia. Kolor: srebrny.
Obiektyw filmowy makro o 2-krotnym powiększeniu i konstrukcji APO. Zapewnia minimalną odległość ostrzenia 8 cm, 13-listkową przysłonę i zaawansowaną konstrukcję optyczną. Pokrywa pełnoklatkowe sensory. Zgodność z 0,8 MOD umożliwia wykorzystanie go wraz z różnymi systemami follow focus.
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 126°, który zapewnia wysoką jakość obrazu i niski poziom dystorsji oraz aberracji chromatycznej. Kompaktowa i lekka budowa ułatwia korzystanie z niego w czasie podróży czy z gimbalami. Umożliwia mocowanie filtrów kołowych 62 mm i prostokątnych 100 mm za pomocą specjalnego magnetycznego mocowania (akcesoria sprzedawane są oddzielnie).
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.